.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود. پایان شایعه ممنوع‌التصویری جواد خیابانی
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.(ادامه)
جواد خیابانی اخیرا با صحبت‌های خود خبرساز شده بود. آخرین خبر درباره ممنوع‌التصویر شدن جواد خیابانی
جواد خیابانی اخیرا با صحبت‌های خود خبرساز شده بود.(ادامه)
بازیگر سریال ستایش تغییر جنسیت داد + عکس
عکسی از رامسین کبریتی بازیگر ایرانی سریال ستاش در فضای مجازی با استایل و چهره ای زنانه شایعه تغییر جنسیتش را در فضای مجازی پر کرد.(ادامه)
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید عکس احسان علیخانی با تیپ عجیب در اروپا
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید(ادامه)
شغل جدید کتایون ریاحی بعد از ممنوع التصویر شد+ عکس
کتایون ریاحی نابود شدتصویری جالب در فضای مجازی از کتایون ریاحی در یک نانوایی بربری در حال پخت نان منتشر شد.(ادامه)
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است. دلخوری شدید مجری ممنوع الکار تلویزیون از اخراجش!+عکس
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.(ادامه)
عکس/ حال و روز غریبِ این روز‌های مجری ممنوع التصویر
احسان کرمی با انتشار این عکس نوشت: شوخى شوخى حدود ده ماه شد که بدون اینکه روى صحنه تیٔاتر یا جلوى دوربین باشم هر روز ساعت‌ها جلوى این مستطیل جهان نما میشینم و درس میدم.(ادامه)
عکس/ خمسه درکنار مجری ممنوع التصویر و فرزاد فرزین
علیرضا خمسه با انتشار این عکس نوشت: به ترتیب قد : فرزاد فرزین . محمد خاکپور . احسان کرمی . مجید میرفخرایی و بالاخره خودم(ادامه)
گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر شد؟
در شرایطی که تلویزیون برای ماه رمضان به غیر از «زیرخاکی» محصولی با احتمال جذب مخاطب بالا ندارد از صبح امروز اخباری درباره جلوگیری از پخش این سریال به خاطر حضور گوهر خیراندیش در این مجموعه منتشر شده است.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)

وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، 

احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم». درباره آمریکا فوت کوزه گری را بلدم اما نمی‌گویم / اگر مسئولیت داشتم مردم را در سازمان ملل به حق شان می‌رساندم / هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند(خبر)
وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم».(ادامه)
تکذیب ممنوع‌التصویری هانیه توسلی در صداوسیما
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما ممنوع‌التصویری هانیه توسلی در تلویزیون را نادرست خواند. (ادامه)


این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست.
شلوغ‌کاری محسن تنابنده با اسم مهناز افشار
این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست. (ادامه)
یکی از بازیکنان پرسپولیس ممنوع التصویر شد؟
محمدحسین میثاقی قصد داشت در برنامه آخرش یک پرسپولیس را هم به عنوان میهمان داشته باشد ولی بعد از حضور این بازیکن در استودیو مشخص شد او ممنوع المصاحبه است.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
شمال نیوز : وی درباره وسعت شوخی‌های فضای مجازی در رابطه با این موضوع اضافه کرد: ما ایرانی‌ها در سوژه درست کردن در فضای مجازی مقام اول را داریم. فقط کافی است یک عکس را منتشر کنیم و بگویم این عکس را سوژه کنید، آنوقت همه دست به کار می‌شویم تا از این عکس سوژه‌های مختلف درست کنیم..... خداداد عزیزی : به خدا بازیگر این فیلم جکی‌چان بوده و من در این فیلم بازی نکرده‌ام!
شمال نیوز : وی درباره وسعت شوخی‌های فضای مجازی در رابطه با این موضوع اضافه کرد: ما ایرانی‌ها در سوژه درست کردن در فضای مجازی مقام اول را داریم. فقط کافی است یک عکس را منتشر کنیم و بگویم این عکس را سوژه کنید، آنوقت همه دست به کار می‌شویم تا از این عکس سوژه‌های مختلف درست کنیم.....(ادامه)
علی انصاریان ممنوع‌التصویر شد؟
صبح دیروز خبر ممنوع‌التصویری علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
علیرضا فغانی ممنوع التصویر نیست
مدیر شبکه ورزش سیما تاکید کرد هیچ مشکلی برای پخش تصویر علیرضا فغانی داور فوتبال وجود ندارد و به زودی او را به برنامه ای در شبکه ورزش دعوت می کنیم.(ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه سوم آبان) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند. (ادامه)
پایان حواشی ممنوع‌التصویری فاطمه معتمدآریا در تلویزیون
شمال نیوز : اسعدیان ممنوع التصویری معتمدآریا را تکذیب کرد و گفت: «بر روی مواردی از فیلمنامه با ایشان به توافق نرسیدیم.» (ادامه)
مجری معروف شبکه سه ممنوع التصویر شد!
شمال نیوز : این خبر هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده و معمولا هم هیچگاه تایید رسمی نخواهد شد اما برخی همکاران این مجری در فضای مجازی این خبر را تلویحا تایید کرده اند. (ادامه)
مجری برنامه «عصر خانواده» ممنوع التصویر شد! +عکس
شیرین صمدی مجری برنامه تلویزیونی از ممنوع التصویری خود خبر داد.(ادامه)
«ناطق»جدید پا جای پای هاشمی فقید
سال‌ها بود که بسیاری منتظر بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست بودند و با خود می‌گفتند «بازگشت ناطق نوری به میانه میدانم آرزوست.»(ادامه)
واکنش وزیر کشور به شایعه ممنوع‌التصویری احمدی‌نژاد
وزیر کشور، شایعات مطرح‌شده درباره ممنوع‌التصویر شدن رئیس‌جمهوری سابق را کذب خواند.(ادامه)
ممنوع‌ التصویری مجری زن «به خانه برمی‌گردیم» !؟ +عکس
(ادامه)
مطالبات سیاسیون از رئیس صدا و سیما
استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان صداوسیما و انتصاب عبدالعلی علی عسگری به جای وی، بار دیگر بحث از انتظارات ملی از صداوسیما را به جریان انداخت؛ انتظاری که بیش از همه، بر تصحیح رویکرد این رسانه نسبت به قوای کشور و جریان‌های سیاسی و فکری درون نظام، متمرکز است. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
چرا این چهره‌ها ممنوع التصویر هستند؟
مسئولان تلویزیون باز هم اجازه همکاری سحر قریشی با یک سریال را ندادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.